onsdag 13. juni 2012

Nesten kongelig bryllup i Toscana

Hei igjen alle sammen
Litt lenge siden siste innlegg men travle tider for bryllupsplannlegger nå : )Har vært noen uker i Toscana nå
med noen nydelig bryllup og fantastisk kjekke brudepar tusen takk for at jeg har fått blitt kjent med dere :)
Fotografbildene er enda ikke kommet men jeg tenker jeg legger ut noen bilder som jeg tok her fra et av bryllupene slik at dere får se :) Dette var som vår prest sa nesten kongelig utrolig vakkert.    























Her ble det servert fantastisk mat og danset til levende musikk ute under fullmåne til langt på natt.
Tusen takk til brudepar og deres famile og venner som stole på meg slik at de kunne få et virkelig drømmebryllup. 
Klem fra Gunn Janne   






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar